Saftkokaradn

Saftkokaradn er den offisielle supportargruppa til Sogndal Fotball, og støttar laget både på heime- og bortekamper. Namnet er henta frå Sogndal si over hundre år gamle hjørnesteinsbedrift, saft- og syltetøyprodusenten Lerum!

- Alle er velkomne til å stå i lag med Saftkokaradn og heie samen med dei!

Tre lange fjordar speglar av dei høge fjell, der fossefall og vakre elvar renn, der isbreane blenkjer stolt i sola, der fins ein gjeng med staute menn!

— Eit folk står samla

► Supporterklubben vart etablert i 2001

► Som medlem av Saftkokaradn får du mange fordelar, inkludert gunstige prisar hjå deira samarbeidspartnarar!

► Sjå heimesida til Saftkokaradn for mer informasjon:  www.saftkokaradn.no.

► Saftkokaradn har avtale med Fjøra pub og samlast der før kvar kamp, alle er velkommen til å lade opp til kamp saman med fotballglade mennesker

► Saftkokaradn er og aktive på sosiale medium, sjekk dei ut på Facebookgruppa: Saftkokaradn.

► Kokarbui er Saftkokaradn si eigen supporterbutikk der du finn mykje flott! Sjekk den ut her

► Saftkokardn held til på felt Q, og pris for ståplass er kr. 50,-

Meld deg inn i Saftkokaradn og ta del i stemninga på Fosshaugadn frå Lerumtribuna!

STAO NO PAO!

Supporterkoordinator:
Supporterkoordinator i Sogndal Fotball er
Heime: Therese Langeland 470 95 483
Borte: Sindre T. Myrvang 906 40 323

Kontakt: [email protected]

2023-08-19 16.29.36.jpg
Supporterkoordinator Therese Langeland i aksjon under heimekampen mot Kongsvinger

Annonse fra Obos-ligaen: